2008-12-11

Mitt flyttkort luktar oxo fisk!


Eftersom den här bloggen startades som ett sätt att lära mig dels vad en blogg egentligen är, och dels att blogga så kan det ju faktiskt vara en idé att byta riktning någon gång emellanåt. På andra bloggar jag skriver på/åt så används Wordpress som plattform och för att kunna lära mig det på ett tillfredsställande sätt är det en väldigt god idé om även jag kör samma plattform. Alltså har det blivit dags för mig att flytta.

Ny adress blir http://blogg.allende.se/ och inriktningen kommer även att förändras något, till att handla mer om design och mindre om allmänt skitsnack. Kanske, jag kan inte ge några löften. I grund och botten handlar det ju fortfarande om att lära mig något. Den nya bloggen är redan iphoneanpassad (bara en sån grej!) men jag kan inte utlova några egentliga mirakel och andra storslagenheter riktigt än. Alltså knalla dit, om du vill.

intressant?

0 kommentarer: